Прочетен: 16047 Коментари: 17 Гласове:
Последна промяна: 20.12.2009 14:56
Най-новата разработка на инженерите от компания
СЛАВГАЗ
Импулсен широкодиапазонен регулатор на налягане за газ
VRTec /Vaporizer Regulation Technology/
VRTec - открива нова страница в развитието на газомоторните технологии.
Оргиналния поглед на задачата по осигуряване двигателите с газово гориво и разработка на компоненти за газобалонно оборудване с уникални свойства, позволиха да създадем газова система от ново ниво на стабилност, ресурс и комфортно ползване на газта като гориво. Настоящата разработка няма аналог в света и е защитена с патент.
VRTec - това е преди всичко управление на налягането на газа в широк диапазон, позволяващо да се създаде максимално комфортни условия за работа на другите компоненти в газовата система и усигури подаване на необходимото количество газ в пикови режими на разход. Това се постига със способноста на VRTec да изменя динамично промяната на налягането в колектора он 0 до 0,5 МПа.
В VRTec - няма мембрани, лостови системи и гумени клапани, а следователно, няма влошаване на характеристиките на системата в процес на продължителна експлоатация и дефекти, свързани с тяхното стареене или износване. Обратната връзка с двигателя се осъществява от високоточен датчик на налягането и температурата на газа, вграден в корпуса на VRTec редуктора. Това съществено опростява монтажа на системаата на автомобила и изключва възможни грешки в монтирането. Също отпада необходимоста от пробиване на допълнителен отвор във входящия колектор на двигателя, тъи като не е необходима връзка с вакуума за редуктора. Дозирането на газа се осигурява от високочестотен газов инжектор, обезпечаващ поддържане на работното налягане с точност +/_ 5%.
VRTec – осигурява комфортно каране на автомобила на газово гориво, подобно по гъвкавост и динамика с усещането при каране на бензин. При това в режимите на максимално натоварване не възникват критични условия на работа на газовата система, изискващи автоматично преминаване на автомобила на бензин. Често срещашта се болест на газовите инжекциони се свежда до неравномерност на инжекторите, която се проявява във вибрации на двигателя в режим на празен ход и увеличаване на разликата в разхода между бензин и газ повече от 20%.
Използването на VRTec регулатора позволява увеличаване времето на управление на газовите инжектори в режим на празен ход за сметка на
пониженото работно налягане на газа, близко до нула. Това допринася до значително подобряване равномерността на работа на двигателя. В режими на максимално натоварване напротив, VRTec – регулатора повишава налягането на подаване на газ до такива значения, при които продължителноста на импулса управляващ газа е почти равен с инпулса на бензин, а това значи че не се нарушава логиката за управление на мотора.
VRTec - има минимални габаритни размери в сравнение с обикновенните впръскващи редуктори, при това неговата производителност на изпарения газ е достатъчна за двигатели с обем до 7000 смі. и мощност до 250 кВт.
VRTec – може да бъде използван само в комплект с инжекторите на СЛАВГАЗ и блока за управление АГАТ, тъй като само тези инжектори от всички съществуващи, могат нормално да работят при налягане по-високо от 3 атм. , а логиката за управление на VRTec- е уникална функция на блока АГАТ.
Системата АГАТ- VRTec
НОВА ДУМА В ГАЗОМОТОРНАТА ИНДУСТРИЯ НА СВЕТА.
ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Предназначение: регулатор-изпарител предназначен за работа в състав оборудване, осигуряващо използването на втечнен нефтен газ в качеството на моторно гориво. /възможни сфери на приложение: регулатори на газови котли, регулатори в системата на газопоршевых електростанции и т.н./
- Нагряването на изпарителя се осъществява от течността на охлаждащата система на двигателя.
- Работния диапазон на изменение на излишното /избыточного/ налягане на газа на изхода на регулатора – от 0 до 0,3 МПа.
- Точност на поддържане на задаваното налягане на изхода на регулатора - +/_ 5%.
- Максимално входно налягане на газа, при което се гарантира регулиране на налягането - 1.6 МПа.
- Максимална мощтност на двигателя, осигурявана от регулатора при пускане налягане 0,3 МПа. – 220 кВт.
- Датчика за абсолютно налягане и температура на газа – интегрирани в корпуса на топлообменника на регулатора.
- Максимално потребляема електрическа мощтност – 50 Вт.
- Изключване подаването на газ в случай на аварийна ситуация – от електронния блок за управление.
Преимущества пред съществуващите редуктор-изпарители
1.Компактност
2.Висока точност на подържане на изходното налягане.
3.Отсъствуват принципните недостатъци присъщи на механическите регулатори: инерционност, падове в налягането, нелинейност и др.
4.Няма необходимост за включване към вакуумната система на автомобила.
5.Възможност да получим която и да е необходима зависимост на изходно налягане.
6.В регулатора отсъствуват гуменотъканни мембрани, подлагани на разтягане и стареене, и като следствие губене на параметрите.
ГАЗОВА АВТОМОБИЛНА СИСТЕМА AGAT- VRTec.
Съвкупност от най-напреднали технически решения
Универсалният комплект за газово впръскване, е предназначен за преоборудване на инжекторни автомобили с искрово запалване и изполване в качеството на автомобилно гориво природен газ /МЕТАН/ - ТУ152-12-007-99 и газ втечнен нефтен /ПРОРАН/- ТУ 152-12-008-99.
ЕБУ AGAT се произвежда в три изпълнения: 4, 6 и 8 цилиндров и притежава развита система за самодиагностика, провежда постоянен контрол за изправността на системата. В случай на произшествие настъпва пълно автоматично изключване и преминава на бензин. Използуването на електронни ключове позволява осъществяване на поцилиндров преход на двигателя от бензин на газ, което отстранява прекъсвания и заглъхване в момента на прехода.
Програмното обеспечение на блока AGAT има вградена функция брояч на моточасове и пресмята времето на работа на бензин и газ, а също функция самонастройка на оборудването след монтажа и автоматична корекция на настройките в процеса на експлоатация.
Реализирана функция за спиране на работата на системата на газ след зададен пробег км. Тази възможност позволява на монтажните центрове да осъществяват монтаж на разсрочено плащане или на кредит, без да се опасяват от неплащане, тъй като след зададения кредит километри системата автоматично ще премине на бензин и за да бъде възобновена възможността за работа на газ, ще е необходимо посещение в монтажният сервиз за да бъде отблокирана.
Системата AGAT може да работи практически с всички типове газови инжектори. В състава на системата AGAT може да се ползуват всякякви редуктор-изпарители за инжекционни системи.
В модификацията AGAT-VRTec. е реализиран двукунтурен алгоритъм за подаване на газ – управляващ както времето на дозирането, така и изменение подаването на налягане на газа на инжекторите.
Многоточково впръскване на газ AGAT-VRTec. – това е принципно нова технология, позволяваща запазване стратегията на подаване на гориво, заложена от завода производител.
Технически характеристики:
Екплоатацията на преоборудвания автомобил се допуска при температура от -40є С, при която излишъкът от налягане на входа в системата не е по-малко 0,14 МПа. до +45є С.
Налягането на втечнения нефтен газ на входа в системата – не е повече от 1,6 МПа.
Налягането на газа на изхода от редуктор-изпарителя – от 0,01 МПа. Максимално значение ограничено от налягането на газа в бутилката.
Номинално напрежение в инсталацията на автомобила – 12 В. Постоянен ток.
Максимална потребявана електрическа мощност – не повече от 250
Вт.
Тегло на системата без бутилката 3,6 кг.
Превключване на вида гориво /бензин или газ/ - дистанционно от мястото на водача.
Стартирането на двигателя става на бензин независимо от положението на превключвателя за избор на гориво. Съществува възможност за пускането на двигателя директно на газ. /специален режим/
Възможност за безпроводна връзка на автомобила с компютера. Дистанционното обслужване на автомобилите е удобно в зимното време на годината, в условия на недостиг на места в монтажния център, когато специалиста има възможност да обслужи автомобила без да го вкарва в бокса. Тази технология позволява осъществяването на връзка с монтираната система AGAT чрез интернет и да се осъществи диагностика и настройка на системата на произволно разтояние.
Уникална технология за обновление на програмата за управление на двигателя чрез интернет. Благодарение на тази технология всеки клиент, монтирал си AGAT вчера или днес във всяко кътче на света, може да се обърне към наш дилър и да инсталира последните обновления на програмата в блока на своя автомобил. Операцията се осъществява за по-малко от 3 мин. на автомобила без демонтаж.
Интерфейсът не е претоварен с подменюта и е интуитивно разбираем.
Начинаещ специалист се нуждае от 30 мин. да усвои работата със системата AGAT.
Постоянна техническа поддръжка. Нашите клиенти винаги могат да се свържат с инженерите-разработващи системата и да решат болшинството възникващи сложни ситуации.
Опционални функции:
Индикатор за нивото на горивото без датчик на бутилката. Тази функция се активира чрез интерфейса. Собственника трябва само да стартира процеса на автокалибровка, натискайки на клавиша за избор на гориво и да го задържи повече от 5 секунди. В понанатъшната експлоатация системата AGAT ще информира своя собственик за оставащото количество газ в бутилката с точност +/_ 5%.
Автоматическа корекция на параметрите на системата AGAT в процеса на експлоатация. Тази функция обезпечава постоянна настройка на параметрите на системата отчитайки естественната деградация на компонентите. Този прогромен комплекс автоматично се обучава от особеностите на вградения алгоритъм за управление на бензин, запаметявайки горивната карта и след преминаване на автомобила на газ осигурява точното изпълнение условията на горивоподаване.
Инженерите на СЛАВГАЗ разработиха инжекторен изпарител-регулатор на налягането с широк диапазон AGAT-VRTec. Сега налягането в рампата за всички режими на работа има оптимално значение. На празен ход може да се зададе налягане на газта близко до нула и да осигури равна и комфортна работа на двигателя. А в натоварени режими изходното налягане може да достигне значения на налягането в
бутилката, което гарантирано ще позволи осигуряване на произволно
ниво на натоварване. Контрола за налягането на газа с помоща на високо точен датчик осигурява стабилност на зададените характеристики целогодишно. AGAT-VRTec. регулатор има широк диапазон на приложение, и на двигатели по-малки от един литър, и на силови агрегати в 6-7 литров обем осигураващ еднакво оптимални характеристики.
Програмното обеспечаване и интерфейса са безплатни.
Инженерите на СЛАВГАЗ разработиха нов газов инжектор, в който са приложени последни технологии и специални композитни матеряли. При новия инжектор в ЯКОРА /плунжер/ е прибавен уникален плъзгащ лагер от берилиева сплав, така че работната двойка да бъде в условия до теоретично идеалните. При изпитанията на определен брой инжектори, параметрите на всеки един от тях са проверявани през 4 часа.
След 400 000 000 удара, което се равнява на 200 000 км. инжекторите не са показали износване и са запазили зададените параметри.
Новият газов инжектор на СЛАВГАЗ има недостижими данни:
време на отваряне........................ 1.2 м.с.
време на затваряне .......................0.9 м.с.
Клапанната двоика е метал/метал.
За сравнение и обща култура предлагам да видите времена на отваряне на известни марки газови инжектори измерени на нашата апаратура.
|
|
|
Наименование |
Минимальное время линейности, мсек |
Сопротивление обмотки, Ом |
SLAVGAS |
1.5 |
2.3 |
KEIHIN |
3.2 |
1.2 |
LANDI RENZO |
3.4 |
1.0 |
BIGAS |
3.6 |
? ~ 1,0 |
VALTEK |
3.8 |
1.0 |
MATRIX |
1.8 |
? ~ 1,0 |
BRC |
3.6 |
1.0 |
|
|
|
Когато говорим за СЛАВГАЗ говорим за наука, технологии и матеряли, които не могат да бъдат имитирани.
Официален представител на СЛАВГАЗ ООО за България е:
Sofia Autogas Center NOBUS Ltd www.slavgasbg.com
M-tel 0888 843 222 Vivacom 0888 32 11 32
Инж. Н.Неев
30.07.2011 02:12
18.10.2012 08:29
18.10.2012 10:21
18.10.2012 14:14
18.10.2012 23:18
18.10.2012 23:32
20.10.2012 11:54
21.10.2012 21:04
22.10.2012 03:21
22.10.2012 23:50
23.10.2012 22:56
24.10.2012 00:09
24.10.2012 13:39
25.10.2012 13:45
25.10.2012 14:02
25.10.2012 16:33
26.10.2012 07:53