Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 20:46 - Моята несподелена любов - Range Rover Evoque
Автор: nosense Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7276 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.04.2012 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageВ живота на всеки човек се случва така, че да се появи някоя голяма и несподелена любов.  До скоро и при мен беше така. Още от малък харесвам английските автомобили, а Land Rover бяха една от класиките които особено ми допадаха. Бях гледал в редица филми, как големите бизнесмени излизат от тези красиви джипове и отиват на поредната си среща.
 
За съжаление дълго време, любовта ми беше не споделена. За щастие благодарение на Range Rover България и Мото Пфое - Люлин  успях, макар и за малко, да пофлиртувам с моят фаворит.   Миналата събота, гладко избръснат и прилично облечен, както подобава на един истински джентълмен, се отправих на моят Test-drive. Това което щях да тествам беше “малкият англичанин” Range Rover Evoque. След като малко се поразходих в шоу рума наслаждавайки се на достолепните Defender и Range Rover дойде и автомобила за моят тест драйв. От компанията ми предоставиха версията Dynamic с 2.2 литров бензинов мотор и 240 конски сили и автоматична скоростна кутия. 
 
Честно казано, отдавна не бях карал автоматик и първоначално бях малко притеснен, но за щастие се оказа, че много бързо се адаптирах към двата педала и съединителя въобще не ми липсваше.   Реших да направя една обиколка  започваща от Люлин, минаваща през Банкя и по околовръстното обратно в Люлин. Целта ми беше да опитам както градският трафик, така и ускорението по междуградският път, а и накрая да разбера как се справя колата с дупките по нашите пътища.   Но преди да разкажа за возията, да опиша малко интериора. С две думи страхотен. Знам, че това звучи като реклама, но още от времето когато имах Ровър, знам, че англииските коли могат да се похвалят с много стил и качествено изпълнение по отношение на интериора! Това в пълна сила важи и за Evoque! Отдавна не се бях качвал в автомобил с толкова добре направено табло. Кожата която го покриваше беше истинска наслада за окото а и за ръката. 
 
Всички уреди бяха точно и добре разположени, и всичко се намираше адски лесно. Това което малко ме изненада беше, че управлението от волана изисква да го натискаш всеки път когато искаш да увеличиш звукът, но това може и да се дъли на не достатъчното експерименти с него, от моя страна.   Нещото което обаче впечатли най-много приятелката ми, беше големият стъклен покрив! Честно казано, и аз съм голям него фен! Винаги съм си представял, как пътувам някоя лятна нощ  по пътя между София и Велико Търново, пуснал съм си лек и приятен джаз а през панорамният покрив грее луната и звездите. Но стига за моите мечти.    Сега да обърнем малко внимание и на возията. Тук мога със сигурност да кажа, че Evoque  е точно това което си го представям “малък джентълмен”. Подаването на газ го кара да ускорява постепенно, без резки тласъци, така характерни за германските хулигани, като BMW и Audi. За тези от вас обаче, които противно на мен, са любители на по рязкото ускорение, моделът Dynamic има възможност за минаване в режим Sport. При него уредите стават червени, окачването става малко по твърдо, а волана започва да реагира малко по остро. Тук вече газта реагира точно като при спортен автомобил и натискането и “до ламарината” кара машината да ускорява много бързо, забравяйки характерното спокойствие на английските благодорници!    Няма да говоря за дупките, 19” те му гуми преминават през тях с пренебрежението на джентълмен към някой случаен просяк.  И накрая, понеже никой шофьор на този очарователен англичанин, няма време да се занимава с дреболии като паркирането, инженерите от Land Rover, са оборудвали автомобила със система която му позволява да направи самостоятелно така мразеното от дамите успоредно паркиране.   А ако се чудите, дали този автомобил е за вас, ще ви го кажа така. Ако вие сте доста начетен, успешен, знаете какво искате от живота и искате да излъчвате стил, но все още сте прекалено млад за да имате Range Rover, то тогава Evoque е вашият автомобил!  Емоцията която излъчва Evoque е на младият мъж успял със знанията си, а не на арогантното юпи, постигнало всичко благодарените на съмнителният си морал!   А ето това е мечтаният от мен Evoque:

image  






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930