Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2014 12:09 - Задушаваше ме мълчанието ми...
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 2336 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 25.06.2014 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Задушаваше ме мълчанието ми.
Мислех много преди да прочетеш това.Не мислех за теб,за него мислех.За това, как ще го предам,както той те бе предал хиляди пъти.За това,как ще разклатя света му,така както бе разклатил моя.За това,как хармоничното ще стане дисхармонично...
Мислех си, дали заслужаваш да знаеш.Дали заслужаваш да знаеш,че всичко,около теб е срутено до основи.Дали заслужаваш да знаеш,че стъпваш върху руини,които скоро ще изгният.Дали заслужаваш да не се пребиеш в пропастта от предаденото доверие.Дали заслужаваш да не бъдеш лъгана...
Бяхме заедно от две години.Вие сте заедно от толкова,плюс осем месеца.Бил е твой толкова малко.Толкова малко те е желал.Толкова малко е искал да му принадлежиш.Толкова малко те е обичал.
Знам,че ще препрочиташ първия ред на този абзац.Знам и ,че те боли от ""бяхме заедно"",но няма други думи,които да поберат смисъла на отношенията ни.Как да ти кажа,че ние не правихме просто секс.Ние се отдавахме един на друг.Сякаш аз бях неговата друга част,а не ти.Сякаш,ако аз си тръгнех от живота му,той никога няма да намери пътя към теб,за мен това би било пагубно.За мен той беше повече от приятел,повече от любовник и повече от любов.За мен той беше и ""да"" и ""не"",паралели и вертикали,символ и смисъл.За мен беше всичко онова,което за теб никога не е бил.Защото ти не го обичаш.Само си мислиш,че е така.Защото навикът се е просмукал като нафталин в жилите ти.Защото страхът от самотата,се е вкопчил като кърлеж в тялото ти и не ти дава волята да имаш това,което искаш.А ти не искаш него.Ти знаеш,че той е топлата вечеря,удобното кресло и пиратско,изтегления,романтичен филм.Ти знаеш,че той е чифт нови обувки за рождения ти ден или плюшена играчка за Коледа.Ти знаеш,че той е уверена ръка в тъмното и усмивка след заедно прекаран час.Но ти не знаеш какво е той наистина.Не знаеш,че той е нощно,априлско небе преди буря.Не знаеш,че е болка от смях в корема.Не знаеш,че е море,чието дъно е много далеч от това,което привидно се вижда на повърхността.Не знаеш,че е мъжки порив.Не знаеш,че е пожари в тъмницата.Не знаеш,че е страст до прилошване.Не знаеш....
Питаш се какво знаеш,щом три години си се събуждала с мисълта,че го имаш.Питаш се кой е непознатия,който ти описвам.Питаш се,как може да съм толкова луда,че да ти говоря такива нелепости.Може.Всичко,което си чула е било лъжа,манипулация и застраховка против самота.Всичко,което си виждала,е било театрален сюжет,който сме измисляли на едно шише водка,малко след 03"00.Всичко,което си мислила за любов е всичко друго ,но не и любов...
Казваш си,че не е честно.Знаеш ли,честно е.Честно е ,защото скуката убива.Всеки път,когато излизах с него-бях и не бях аз.Всеки път се целувах различно,чуках се различно и изглеждах различно.Всеки път имаше какво да научи за мен.По-нещо ново.Опознаваше ме както бебе опознава света-на малки лъжички.Знаеш ли,може да са минали две години,може да минат още толкова и пак ще мога да го изненадам.Не,защото съм изключителна.Не,защото съм незаменима.Не защото съм по-добра от теб.Защото знам какво искат мъже като него.Защото никога не са ми изневерявали,но многократно са изневерявали с мен.Защото,когато имаш карти,най-важното е как да си ги изиграеш,а в игра като тази е добре да имаш и добра ръка.
Не искам да съм причина,за поредния блудкав скандал.Не искам и оправданията му да заглушат вините му и този път.
Не го искам при себе си.Не искам да се лекуваме взаимно,а после да се разболеем от липсите си.Не искам да познавам слабостите му.Не е моя човек,но очевидно и твоя не е .
Плачи,викай,притъпявай-излей цялата си болка върху мен или него.Мен не ме боли от нищо.Имах го в пълен капацитет.Видяли сме и добро,и лошо,но ако се чудиш дали искам да е мъжът до мен,отговорът е ""не"".""Не"" е ,защото не мога да понеса грозното му лице,когато си намери друга.Не мога да понеса безразличието му и нелепите му оправдания.Не мога да трия с мокра кърпичка червено червило и да махам руси,черни или червени косми от коса в колата или в леглото му.Не мога правя компромиси със себе си,само защото на него трябва да му е добре.А знаеш...старите навици не умират трудно и това ""трудно"" се нарича ""никога"".Днеска съм аз,утре е друга.
Не ме мрази.Помагам ти повече,отколкото си мислиш,защото след години,може би след пет години, ще се събудиш до мъж,който е имал десетки връзки зад гърба си, и в чийто очи ти ще си само удобство.Ти ще си сигурността след ""командировката"" или ""задържането в работата"".Ще си изгладената риза и подредената етажерка с книги.Ще си вкусно ястия и меко легло.Ще си ""тази до него"",а всъщност ще си ""онази,нелепата,която го чака"".И докато други се опитват да стигнат до теб,защото не могат да спят от гузни съвести,докато се опитват другите му да ти казват какъв е,сърцето ти ще се рони,рони и накрая до такава степен ще се изтъни,че няма да е сърце вече.
В началото,ще се чувстваш като сега-предадена.Няма да искаш да повярваш,но ще ти се наложи,когато видиш доказателства,които категоризират съмненията ти.Ще отричаш.Ще искаш всичко е да е сън.Накрая ще го приемеш.Ще приемеш,че чак такива кошмари няма.Ще приемеш природата на мъж,който не може да е с една жена.Ще искаш да го оставиш,но няма да можеш.Защото твоята любов е по-силна от неговото предателство.Защото той е във всеки аромат.Защото усещаш присъствието му.
Защото розовите балони ще се спукат,глухарчетата ще останат без пухчета,а от любовта ще са останали само вяли спомени.
Задушаваме мълчанието ми.
Исках да дишам...


Тагове:   той,   години,   аз,   любов,   Ти,   тя,   дишам,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 216670
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031